Elite Blood's
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Ansökan - SockerConny

3 posters

Gå ner

Ansökan - SockerConny Empty Ansökan - SockerConny

Inlägg  SockerConny ons mar 24, 2010 11:51 pm

Ja hej mina unga gossar.
Mitt namn är Emil aka. SockerConny och ja skriver denna ansökan för att bli en del utan EB.
Hur länge har jag spelat? Oj, det är en svår fråga. Jag har spelat FPS sen jag var mycket ung, främst då WW2 spel som t.ex BF och DoD.
Counter Striker har jag inte börjat att spela för de 2 senaste åren och spelar det relativt ofta. Jag ser mig absolut inte som någon prospelare. Utan mera den som ser spelet som ett "avslappnande" nöje. Jag är inte heller "n00b" i spelet, men vill understryka att ja spelar spelet främst i syfte att SPELA och inte ta det alltför seriöst.
Varför ska jag då bli medlem? Nja, främst för att jag ser mig själv som en najs person som inte ser mig på ett allt för stort allvar. Ser en klan som en "brödraskap" där man spelar spel ihop för glädjen och nöjets skul! Givetvis är det kul att bli utmanad och utmana andra, men i grund och botten spelar man spelet för det är kul. Och jag tror ni alla får det lite roligare, när ni spelar med mig!

Ha de bra bre.

SockerConny

Antal inlägg : 4
Registreringsdatum : 10-03-24

Till överst på sidan Gå ner

Ansökan - SockerConny Empty Sv: Ansökan - SockerConny

Inlägg  SockerConny fre mar 26, 2010 12:55 am

*slår på micen*
Hallå? Finns det någon där?

SockerConny

Antal inlägg : 4
Registreringsdatum : 10-03-24

Till överst på sidan Gå ner

Ansökan - SockerConny Empty Sry för förseningen xD

Inlägg  effed lör mar 27, 2010 1:58 am

Tja Sockerconny av att bara läsa denna ansökan så får det mig att bli glad xD du verkar vara en lugn person som inte överdriver som andra gör Smile vilket är ett "tumme upp" från mig men du skrev inte din ålder? du verkar vara en positiv och en kille som vill ha roligt och denna klan är visst för spelare som dig Smile men vill veta hur gammal du är om du kan svara snabbt så går det bra Smile jag tycker däremot att du kan gå med i EB

effed
Admin

Antal inlägg : 16
Registreringsdatum : 10-03-16
Ålder : 28
Ort : Södertälje

http://elite-blood.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Ansökan - SockerConny Empty Sv: Ansökan - SockerConny

Inlägg  SonaX™ lör mar 27, 2010 2:10 pm

Jag har lirat en del med SockerConny och han verkar vara en soft person Smile Lugn och fin att lira med Razz <-- (bara jag som tycker den smile:isen ser efterbliven (no offense) ut? xD) Tycker väldigt mycket om det du skriver om "lira ihop för glädjens skull" Very Happy Istället för alla claner med p12or som börjar lipa när dom dör >.<

SonaX™

Antal inlägg : 2
Registreringsdatum : 10-03-17
Ort : Karlskrona

Till överst på sidan Gå ner

Ansökan - SockerConny Empty Sv: Ansökan - SockerConny

Inlägg  SockerConny lör apr 03, 2010 8:48 pm

Hej, sorry att jag inte svarat på en tid! Men min dator har blev anfallen av galna trojaner så hela burken behövdes en rundsmörjning.
Om ni nu vill veta min ålder på körkortet så är ja 22 år "ung"

SockerConny

Antal inlägg : 4
Registreringsdatum : 10-03-24

Till överst på sidan Gå ner

Ansökan - SockerConny Empty Sv: Ansökan - SockerConny

Inlägg  effed sön apr 04, 2010 5:41 pm

SockerConny skrev:Hej, sorry att jag inte svarat på en tid! Men min dator har blev anfallen av galna trojaner så hela burken behövdes en rundsmörjning.
Om ni nu vill veta min ålder på körkortet så är ja 22 år "ung"

Det är bra att du kunde åtminstone svara Smile då är svaret JA!! ses i css...

effed
Admin

Antal inlägg : 16
Registreringsdatum : 10-03-16
Ålder : 28
Ort : Södertälje

http://elite-blood.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Ansökan - SockerConny Empty Sv: Ansökan - SockerConny

Inlägg  SockerConny sön apr 04, 2010 7:33 pm

Nämen va trevligt! Då ska jag slänga på clantagen på en jädra gång!
Jag är dock så n00b så jag vet ju inte ens hur man ska kunna skriva den där "kryptiska" tagen framför namnet

SockerConny

Antal inlägg : 4
Registreringsdatum : 10-03-24

Till överst på sidan Gå ner

Ansökan - SockerConny Empty Sv: Ansökan - SockerConny

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet